مصاحبه آرشیو خبر ها
یووه را بدون کونتـه تصور نمی کنم / خرید برای تابستان !

یووه را بدون کونتـه تصور نمی کنم / خرید برای تابستان !

آندره آ آنیلی ریاسـت باشگاه یوونتوس پس از پشت سر گذاشتن ِ سال 2013 ، و موفقیت های یووه در مورد بازیکنان یووه و شرایط این تیم می گوید .

" ما همراه آنتونیو کونته احساس رضایت و خوشبختی می کنیم و فکر می کنم که او با بودن در کنار یوونتوس و ما خوشحال است . من یوونتوس را بدون کونته تصـور نمی کنم "

" همه چیز برای پیرلو اینجا وجود دارد . من همچنین یووه را بدون او نمی بینم و به او گفتم که اینجا خانه ی تو است . می دانم که او جلسه ای را با ماروتا در فوریه و یا مارس خواهد داشت و برای خود تصمیم خواهد گرفت "

" پیرلو بازیکن بسیار خوب و مهمی برای تیم ما و حتی آتزوری است . هنگامی که او در این سن می تواند تا این حد اختلاف ایجاد کند و بدرخـشد از دست دادن ِ او آسان نخواهد بود . بنابراین او تا مدت ها با ما خواهد ماند "

پوگبا ؟

" ما در ایتالیا منابع کافی برای پرداخت دستمزد هایی بالا تر از 5 یا 6 میلیون برای بازیکنان را نداریم و این مشکل کل فوتبال ما است . پوگبا بهترین بازیکن جوان در دنیا در حال حاضر در خط میانی است و حفظ آن سخت است اما ما او را خواهیم داشت "

" کونته نظر بسیار مثبتی بر روی او دارد و او در یوونتوس و تیم ملی فرانسه پیشرفت بسیار چشمگیری داشته و او هم با ما روابط ِ خوبی دارد . فکر نمی کنم که مشکلی برای تمدید قرارداد با او داشته باشیم "

" همه ما شاهد وضعیت ِ فوتبال در ایتالیا هستیم . باید عقب ماندگی ها را جبران کنیم . باید به روز باشیم و منابع بیشتری داشته باشیم و از ستاره های زیادی در تیم استفاده کنیم . بودن ِ تنها 1 تیم از ایتالیا در 16 تیم پایانی لیگ قهرمانان مشخص کننده وضعیت بد ما است "

" فکر می کنم که ما روند خوبی را شروع کردیم و در چند سال ِ آینده اتفاقات مهم و زیبایی برای مجموعه ما خواهد افتاد "

یورنته و توز ؟

" یورنته و توز دو خرید ِ عالی توسط ماروتا ، فابیو پاراتاچی و پاول ندود بودند که به تیم ما آمدند و خوب کار کردند . همچنین کونته در انتخاب آنها به عنوان خرید این فصل ما عملکرد فوق العاده ای داشـت "

نقل و انتقالات زمستانی ؟

" بازار ژانویه زمانی برای تغییرات در تیم است . ما مشکل خاصی را نمی بینیم و کونته هم خرید بزرگی را فعلا در دستور ِ کار قرار نداده "

" من فکر نمی کنم نیازی به خرید در زمستان داشته باشیم . البته ما در ماه ژوئن فعالیت بیشتری خواهیم داشت "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: